Przebojowy produkt banku powraca - Kredyt Prostoliczony w nowej odsłonie

Przejrzystą komunikacją kosztów przekonuje do swojego kredytu gotówkowego Credit Agricole Bank Polska w nowej kampanii reklamowej. Deklaruje, że każdy klient sam w bardzo prosty sposób może policzyć koszty kredytu.

Credit Agricole Bank Polska proponuje klientom produkt, który dobrze znają z oferty LUKAS Banku. Każdy 1 tys. zł pożyczony od banku kosztuje 10 zł miesięcznie. To suma wszystkich opłat ponoszonych przez klienta. Oferta jest zgodna z mottem, które przyświeca działaniom Credit Agricole Bank Polska - "Prosto i z sensem".

W kredycie gotówkowym proponowanym przez Credit Agricole Bank Polska, każdy klient może sam policzyć jego koszty. Kredyt Prostoliczony, to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy lubią jasne reguły i nie chcą tracić czasu na liczenie oprocentowania, opłat i prowizji kredytowych, gdyż często bywa to skomplikowane. Wyjątkowość oferty Credit Agricole Bank Polska polega na jej prostocie, czyli przejrzystej komunikacji kosztów kredytu. To dobry czas na taką propozycję, gdyż przez Świętami Bożego Narodzenia i wyjazdami sylwestrowymi wielu klientów zastanawia się nad zasileniem domowego budżetu dodatkową gotówką.

Film reklamowy utrzymany jest w konwencji najnowszej kampanii wizerunkowej z Juliette Binoche w roli głównej, pokazującej bank przez pryzmat tego, co lubią, a czego nie lubią klienci banków. Występująca w nim pani Kasia lubi, gdy wszystko jest jasne, dawać prezenty i mieć dużo "sianka". Bohaterka nie lubi natomiast m.in. haczyków, kruczków i gwiazdek w umowach. Głównym medium kampanii trwającej od 13 listopada do 16 grudnia br. jest telewizja. Spoty (30 i 15 sekundowe) wyemitują m.in. TVP, Polsat, TVN. Autorem kreacji jest agencja NestPoint, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dodatkowym wsparciem dla kampanii telewizyjnej będą działania w internecie, m.in. wyszukiwarka Google, e-mailing prowadzony we współpracy z portalami Onet.pl, o2.pl i wp.pl oraz mailingu do klientów. Usłyszymy także spoty radiowe m.in. w stacjach: ZET, Eska Rock, PR3, RMF z Klasą, Reklamy prasowe i artykuły sponsorowane ukażą się w dodatkach telewizyjnych m.in. w "Tele Tygodniu".

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej i radiowej są materiały BTL. Plakaty i ulotki pojawią się we wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów.

Zapraszamy do obejrzenia spotu reklamowego na www.credit-agricole.pl/facebook

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook