Bank Credit Agricole partnerem święta zakupów

Lubimy promocje, obniżki i rabaty. Już niewielka zniżka potrafi skutecznie utwierdzić nas w słuszności zakupu. Już wkrótce "łowcy okazji" będą mieli swoje doroczne święto. 1-2 października odbędzie się ogólnopolska akcja Szaleństwo Zakupów, której partnerem jest bank Credit Agricole.

Dlaczego lubimy okazje cenowe? Na całym świecie wywołują one silną ekscytację związaną z polowaniem na atrakcyjne zniżki. O "szaleństwie zakupowym" słyszymy coraz częściej już nie tylko w kontekście Amerykanów, ale także Polaków. Promocje zawsze przekuwają naszą uwagę, a chcąc ograniczyć ponoszone koszty, chętnie sięgamy też po kupony rabatowe. Korzysta z nich coraz więcej z nas, a dla większości, to właśnie kod promocyjny zdecydował o dokonaniu zakupu. Kupując z rabatem czujemy satysfakcję, że wydaliśmy mniej niż planowaliśmy i mamy poczucie, że zaoszczędziliśmy pieniądze. To zachęca nas do kolejnego polowania na zniżki.

W weekend 1-2 października wszyscy, którzy lubią promocyjne zakupy będą mieli do tego okazję. Szaleństwo Zakupów to ogólnopolska akcja zakupowa organizowana co roku przez wydawnictwo Burda. Dzięki kuponom zamieszczonym w magazynach Glamour, In Style i Elle, czytelnicy będą mogli zrobić zakupy z rabatem do 70 proc. zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Łącznie na chętnych czeka ponad 200 ofert.

W tym roku głównym partnerem Szaleństwa Zakupów jest bank Credit Agricole. Użytkownicy kart płatniczych (zarówno debetowych, jak i kredytowych) banku będą mogli liczyć na jeszcze wyższe zniżki (o 2 proc.) w wybranych sklepach oraz na rabaty do 40 proc. u dodatkowych partnerów. Należą do nich m.in.: Hegos, Lotf37, Phenomé, Samsonite, Stenders, Duka i Stefanel.

Ponadto w 5 centrach handlowych w całej Polsce (Warszawa – Złote Tarasy, Wrocław – Magnolia Park, Poznań – City Center, Kraków – Galeria Kazimierz i Łódź – Manufaktura) będzie można zawitać do specjalnych stref Szaleństwa Zakupów. W strefie Credit Agricole goście dowiedzą się m.in. czym jest Klub Rabatowy, jak działa aplikacja CA24 Mobile, a także zapoznają się z ofertą konta osobistego lub karty kredytowej. W strefie Rozrywki wejdą w wirtualny świat HTC, skorzystają z porad specjalistów perfumerii Douglas, czy poznają smak espresso illy. Dodatkowo, będą czekać na nich upominki.

Głównym celem Szaleństwa Zakupów dla banku Credit Agricole jest wsparcie sprzedaży kont i kart kredytowych oraz promocja Klubu Rabatowego banku. Dzięki niemu użytkownicy kart kredytowych i debetowych w Credit Agricole przez cały rok mogą korzystać z rabatów od 5 do 55 proc. W Klubie Rabatowym znajdą ponad 3 000 marek, co oznacza ponad 10 000 miejsc w całej Polsce oferujących zniżki na produkty z różnych branż oraz na usługi np. dostarczenie kwiatów, pranie chemiczne, brafitting czy naprawę butów. Do wybranych marek Klubu Rabatowego należą: RTV Euro AGD, Yves Rocher, Top Secret, Answear.com, Monnari, Chocolissimo czy Wittchen.

Jedną z głównych cech Klubu jest jego lokalność. Ze zniżek klienci skorzystają zarówno w dużych sieciach handlowych w wielkich miastach, jak i w mniejszych miejscowościach - u fryzjera, szewca, czy w sklepie spożywczym za rogiem.

Klub Rabatowy od września ma też nowy serwis internetowy. Posiadacze smartfona, dzięki intuicyjnej wyszukiwarce, szybko znajdą poszukiwaną markę czy produkt. Dodatkowo sprawdzą, gdzie znajduje się najbliższy sklep oferujący ich produkt i jak do niego dotrzeć. A jeśli nie są zdecydowani, mogą wejść na stronę Klubu - najbliższe sklepy z rabatami Credit Agricole automatycznie się im wyświetlą. Z podobnej funkcji mogą korzystać użytkownicy aplikacji banku CA24 Mobile. Klubowicze wyszukają w niej interesujące ich marki oraz, w razie potrzeby, znajdą trasę do wybranego miejsca. Na zakupowiczów zarejestrowanych na stronie Klubu Rabatowego czekają także dodatkowe zniżki. Jeżeli chcą, mogą być one dostosowane do ich preferencji. Każdy, kto zarejestruje się na stronie, otrzyma również rabat na start oraz będzie mógł skorzystać z ofert specjalnych – tzw. Szalonych Godzin.

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook