Credit Agricole konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na rynku ubezpieczeń. Pozycję lidera bancassurance planuje osiągnąć dzięki wszechstronnej ofercie ubezpieczeniowej oraz doradcom, którzy znają klientów i wskażą polisy odpowiednie dla ich potrzeb.
CA24 Mobile jest na 2. miejscu w zestawieniu najlepiej ocenianych aplikacji bankowych. Przy najwyższej możliwej nocie wynoszącej 5, klienci przyznali naszej aplikacji 4,6, czyli jednie o 0,1 mniej niż zwycięskiemu bankowi.
Credit Agricole zwyciężył w badaniu jakości obsługi klienta na infoliniach bankowych, w którym oceniano m.in.: rzetelność przekazywanych informacji; uprzejmość, zaangażowanie i profesjonalizm konsultantów a także ich dostępność.
Konto osobiste w banku Credit Agricole znalazło się w zestawieniu rachunków osobistych Bankier.pl, które oferują klientom premie za aktywne korzystanie z usług bankowych.
Olivier Constantin, wiceprezes banku Credit Agricole ma już receptę, aby w kolejnych latach pozycja grupy Credit Agricole w naszym kraju była jeszcze silniejsza. - Sądzę, że w krajach rozwiniętych, takich jak Polska, podstawą sukcesu będzie zapewnienie równowagi pomiędzy kluczowymi kompetencjami w marketingu, zarządzaniu ryzykiem i technologią, a także jakością naszej sieci - powiedział Dziennikowi Gazecie Prawnej.
Jeśli karta kredytowa jest droga, można ją przenieść do konkurencji, gdzie będzie taniej. Według analityków Comperia.pl, Credit Agricole znalazł się na 2. miejscu pod względem najatrakcyjniejszych ofert przeniesienia karty kredytowej wraz z zadłużeniem.