LUKAS sms - szybka informacja o koncie na telefon
LUKAS Bank wprowadza nową usługę - LUKAS sms, umożliwiającą klientom szybki dostęp do informacji o swoim koncie za pomocą komunikatów SMS. Nowa usługa znacznie ułatwi zarządzanie kontem i zgromadzonymi na nim środkami.
Nowa usługa LUKAS sms zapewnia wszystkim posiadaczom konta szybką informację na temat rachunku i wykonywanych na nim operacji wprost na telefon komórkowy z każdego miejsca i o każdej porze. Jest ona dostępna dla wszystkich klientów posiadających rachunek osobisty w LUKAS Banku i telefon komórkowy. Klient sam komponuje usługę decydując o tym, jakie informacje chce otrzymywać. Usługa LUKAS sms jest uruchamiana po złożeniu przez klienta odpowiedniej dyspozycji w placówce banku, za pośrednictwem LUKASlinii lub w e-Banku.
W ramach usługi LUKAS sms bank udostępnia 2 rodzaje funkcji: powiadomienia oraz zapytania. Powiadomienia są wysyłane przez system na numer telefonu klienta w związku z wystąpieniem określonych zdarzeń. Użytkownik otrzyma więc informację w momencie wpływu środków na rachunek, obciążenia rachunku, wykonania przelewu z konta, zakończeniu lokaty czy dokonaniu płatności kartą lub wypłaty w bankomacie. Klient może sam zdecydować, o jakich zdarzeniach chce być informowany, ma także możliwość ustawienia kwot granicznych operacji, o których będzie otrzymywał informację. Z kolei funkcja zapytań daje możliwość kierowania przez klienta poprzez SMS pytań dotyczących swojego konta. W odpowiedzi na zadane SMS-em pytanie Bank wysyła do użytkownika usługi komunikat zwrotny z odpowiedzią. W ten sposób klienci mogą zapytać m.in. o stan konta, pełny numer rachunku, historię ostatnich operacji, szczegóły dotyczące założonych blokad, operacje oczekujące na realizację czy informacje o pożyczce w koncie.
LUKAS Bank przygotował promocję dla wszystkich użytkowników nowej usługi LUKAS sms, w ramach której będzie on darmowa do końca roku. Po zakończeniu promocji opłata za pojedynczy SMS przesłany przez bank będzie wynosić 30 groszy. Nie ma natomiast opłat za sam dostęp do usługi. Dzięki temu klienci płacą tylko za faktycznie otrzymane informacje.