Rozmowa na żywo na KontoStudent.pl
LUKAS Bank w prowadzonym przez siebie serwisie internetowym dla studentów - KontoStudent.pl wdrożył nową formę komunikacji z klientami - chat. Nowe narzędzie daje korzystającym z serwisu możliwość rozmowy na żywo z konsultantami banku. W ten sposób mogą oni porozmawiać z konsultantem na temat oferty i uzyskać odpowiedzi na swoje pytania oraz wątpliwości związane z korzystaniem z usług banku. Operatorami usługi LIVECHAT są konsultanci call center LUKAS Banku.
Nowa funkcja oferowana w serwisie KontoStudent.pl to prosty i łatwo dostępny kanał komunikacji banku z klientami - mówi Mateusz Martuszewski, odpowiedzialny w LUKAS Banku za zespół konsultantów obsługujących chat. - Umożliwia on nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientem i poznanie jego potrzeb. Konsultanci banku mogą również zapraszać do rozmowy klientów odwiedzających stronę KontoStudent.pl i oferować im swoją pomoc.
Ponieważ serwis KontoStudent.pl przeznaczony jest dla studentów - grupy aktywnie korzystającej z nowoczesnych rozwiązań internetowych, dlatego LUKAS Bank zdecydował, że wdrażanie tej formy komunikacji rozpoczenie od tego serwisu.
KontoStudent.pl to serwis internetowy dedykowany ofercie dla studentów. Oprócz informacji o ofercie banku i produktach dla studentów można znaleźć tam też informacje na temat życia studenckiego, konkursy dla studentów, itp.