LUKAS Bank bliski klientowi

LUKAS Bank zajął 2. miejsce w rankingu Bank Najbliższy Klientowi. Badanie po raz drugi przeprowadził Niezależny Doradca Finansowy Expander wraz z "Dziennikiem Gazetą Prawną" i Centrum Badań Marketingowych Indicator.

Zgodnie z założeniem organizatorów wyniki tego przedsięwzięcia powinny wyznaczać jakość powszechnych usług bankowych. Atrakcyjne warunki finansowe to za mało, aby stać się bankiem bliskim klientowi. Polacy coraz bardziej świadomie korzystają z usług finansowych i doceniają profesjonalizm w sposobie oferowania produktów przez banki.

W ogólnym rankingu LUKAS Bank znalazł się na 2. pozycji. Pierwsze miejsce w zestawieniu zajął Alior Bank, a trzecie przypadło mBankowi. Jednak w rankingu ekspertów Expandera LUKAS Bank wyprzedził konkurentów i zajął 1. miejsce. Tegoroczny ranking przygotowano na podstawie ankiet wypełnionych przez poszczególne banki, ocen ekspertów Expandera oraz telefonicznego badania konsumentów przeprowadzonego przez firmę Indicator.

- Kryzys zmienił nie tyle nasze podejście do klientów, co priorytety w podejściu. Zdecydowanie bardziej zwracamy teraz uwagę na relacje z klientami. Chcemy też mocniej budować wizerunek banku uniwersalnego, dotychczas bowiem byliśmy najczęściej kojarzeni z kredytami gotówkowymi. Klient bankowy w Polsce to klient coraz bardziej świadomy. Oznacza to, że nie przywiązuje się do jednej instytucji finansowej na całe życie, lecz szuka najatrakcyjniejszej oferty na rynku - komentuje wyniki rankingu Joanna Tomicka-Zawora, wiceprezes LUKAS Banku.

LUKAS Bank zwyciężył w ubiegłorocznej edycji rankingu Bank Najbliższy Klientowi. W tym roku zestawienie przygotowano po raz drugi. Za rok odbędzie się kolejne badanie.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook