Kampania marzeń LUKAS Banku

Pod hasłem "Marzenia masz wypisane na twarzy. Doradzimy Ci jak je spełnić" LUKAS Bank rozpoczął nową kampanię reklamową. Deklaruje pomoc w wyborze kredytu najlepiej dopasowanego do realizacji planów.

Profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa, są podstawą budowania długoterminowych relacji z klientami - taki przekaz towarzyszy nowej kampanii. W reklamie widzimy doświadczonego doradcę banku, który potrafi rozpoznać marzenia i potrzeby klientów oraz dopasować do nich odpowiedni produkt. Kampania promuje kredyt gotówkowy, samochodowy, mieszkaniowy, karty kredytowe oraz Indywidualną Linię Kredytową.
Wiodącym medium kampanii trwającej od 29 sierpnia do 8 października jest telewizja. Spoty wyemitują m.in. TVP1, TVP2, POLSAT, TVN, TVN24 i TV4. Autorem kreacji jest wrocławska agencja B&J, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

- Spot został nakręcony techniką cyfrową z użyciem najnowszej kamery Red One. Technika ta pozwala wyeliminować etap digitalizacji, czyli skanowania materiału z taśmy filmowej. W ten sposób zrealizowano m.in. filmy Apocalypto, Dystrykt 9 i Avatar - wyjaśnia Marcin Sawicki, dyrektor departamentu Komunikacji Marketingowej Lukas Banku.

Uzupełnieniem telewizyjnej kampanii jest wsparcie OTL (On-The-Line) i BTL. Po raz pierwszy marketingowcy LUKAS Banku zastosują remarketing. Polega on na ponownej emisji reklam w internecie osobom, które poprzez stronę www poznały ofertę banku, ale nie zdecydowały się podczas tego kontaktu na żaden produkt. Dodatkowo kredyt hipoteczny pojawi się w kampanii banerowej m.in. na portalach onet.pl, wp.pl, interia.pl i o2.pl oraz portalach branżowych np. domiporta.pl, gratka.pl czy nieruchomości.pl i comperia.pl. Kreację w internecie przygotowała agencja interaktywna Point of View. Zakupem mediów zajął się PanMedia Western.
Informacja o spełnianiu marzeń pojawi także na plakatach, ulotkach oraz ekranach bankomatów. Ponadto każdy klient, który w czasie kampanii podpisze umowę kredytową otrzyma upominek - makinetkę (kawiarkę), a w przypadku kredytu hipotecznego - zestaw do fondue.

Po raz pierwszy bank prowadzi także działania komunikacyjne wspierające kampanię w serwisie społecznościowym Facebook. Pod adresem facebook.com/lukasbanksa dla fanów udostępni specjalną aplikację konkursową. Osoby odwiedzające fanpage banku będą miały co tydzień szansę na zdobycie nagród.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook