Nowa kampania multimedialna LUKAS Banku
Pod hasłem "Kredyty z prowizją 0% i inne korzyści w pakiecie" ruszyła wczoraj multimedialna kampania reklamowa LUKAS Banku. Potrwa do 2 kwietnia br.
Specjalną promocyjną ofertą 0% prowizji objęte są kredyty gotówkowe, samochodowe i hipoteczne. Z oferty tej mogą skorzystać klienci, którzy mają lub otworzą konto z deklaracją wynagrodzenia oraz regularnymi wpływami. Atrakcyjna oferta jest częścią Pakietu Korzyści, gdzie dodatkowo konto jest za 0 zł, a zlecenia stałe są darmowe.
Nowa kampania to także odświeżenie wizerunku i wyraz nowej strategii pokazującej LUKAS Bank, jako bank uniwersalny z pełną ofertą usług finansowych, stawiającej na kompleksową obsługę swoich klientów.
Wiodącym medium kampanii będzie telewizja. Spoty w formacie 45 i 15 sekund zostaną wyemitowane w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN-ie oraz stacjach tematycznych.
Koncept kreatywny opiera się na motywie wątpliwości charakterystycznych dla większości konsumentów, które pojawiają się w momencie podejmowania decyzji finansowych. Spoty zostały zrealizowane w nowoczesnej technice motion control, którą stosuje się m.in. w filmach fabularnych. Technika jest bardzo czasochłonna, ponieważ każdy ruch kamery musi być zaprogramowany komputerowo. Dzięki takiemu rozwiązaniu w filmie LUKAS Banku jedna aktorka mogła zagrać dwie role: w pierwszej była uosobieniem wątpliwości, co do nowego kredytu, w drugiej roli była zadowoloną klientką LUKAS Banku, która wszystkie wątpliwości skutecznie rozwiewa.
Kampania telewizyjna wspierana będzie spotami w ogólnopolskich stacjach radiowych oraz reklamami prasowymi zamieszczonymi w dodatkach tematycznych do "Gazety Wyborczej" i gazetach lokalnych z pakietów Polska the Times i Media Regionalne. Ponadto LUKAS Bank będzie sponsorem specjalnego dodatku hipotecznego "Zamieszkaj na swoim" w Gazecie Wyborczej . LUKAS Bank wyśle także 800 tysięcy listów mailingowych. Kampania internetowa, wspierająca kampanię w mediach tradycyjnych, będzie mieć charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Reklamy będą widoczne na portalch: Onet.pl, Wp.pl, Money.pl, Wyborcza.pl, Gazeta.pl, O2 oraz Nasza-klasa.pl, comperia.pl, trader.pl, gratka.pl. Oprócz portali kampania prowadzona będzie w wyszukiwarce Google.
Autorem kreacji jest agencja TBWA, za zakup mediów odpowiada Initiative Media. Kreację w internecie przygotowała agencja Point of View, zakupu mediów internetowych dokonał internetowy dom mediowy PanMedia Western.
- Nowa kampania podkreśla, że chcemy budować długoterminowe relacje z klientem na bazie konta ,co wyraża się w komunikacie: "Kto ma konto w LUKAS Banku, ma lepiej". Po raz pierwszy również silnie akcentuje informacje o naszym akcjonariuszu Crédit Agricole - podkreśla Ewa Urbańczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji i Kreacji Marketingowej.