Przez konto do innych produktów LUKAS Banku
150 tys. rachunków chce pozyskać w tym roku LUKAS Bank. Ubiegły rok Bank poświęcił na przygotowaniach do wdrożenia nowej oferty detalicznej. Jej podstawą będą pakiety produktów, oparte na koncie z deklaracją wynagrodzenia skierowane do nowo zdefiniowanych segmentów klientów.
Zwiększenie aktywności dotychczasowych klientów i wzrost ich uproduktowienia, pozyskanie nowych klientów i budowanie długoterminowych relacji z nimi, to główne cele w rozwoju bankowości detalicznej LUKAS Banku na najbliższe lata. Bank przygotowuje kolejne pakiety korzyści - dla klientów posiadających w nim konto z deklaracją wynagrodzenia i regularnymi wpływami rezygnuje z prowizji od udzielanych kredytów. Na nowo LUKAS Bank podzielił też klientów - wydzielił trzy główne segmenty, których podstawą jest poziom ubankowienia.
- Klienci nie chcą sami wybierać produktu, który będzie dla nich najodpowiedniejszy. Oczywiście nadal oczekują atrakcyjnej oferty, ale także liczą na doradztwo i partnerstwo. Jesteśmy przygotowani na realizację obu tych elementów. Zależy nam na budowaniu długoterminowych relacji. Dopasowując do nich ofertę stawiamy na konto i kredyt hipoteczny - przekonuje Joanna Tomicka-Zawora, wiceprezes LUKAS Banku, odpowiedzialna za sprzedaż detaliczną.
LUKAS Bank wspiera swoją nową ofertę pakietową, dwumiesięczną, zasięgową kampanią reklamową. LUKAS Bank oferuje swoim aktualnym i nowym klientom z kontem kredyty samochodowe, hipoteczne czy gotówkowe bez prowizji, bezpłatne ROR oraz stałe zlecenia, a także wyższe oprocentowanie Rachunku Oszczędzam i lokat.
W lepszym dotarciu do klientów ma też pomóc rozszerzenie sieci placówek. Dotychczas sieć LUKAS Banku była podzielona na placówki bankowe z pełną ofertą oraz centra kredytowe, w których klient mógł ubiegać się o kredyt gotówkowy, samochodowy i karty kredytowe. W tym roku ma zamiar przekształcić wszystkie centra w pełnowartościowe placówki bankowe, których na koniec 2010 roku powinno być ok. 450. Na koniec 2009 roku LUKAS Bank prowadził ponad 935 tys. ROR oraz ponad 1, 37 mln kart kredytowych.