Przez konto do innych produktów LUKAS Banku

150 tys. rachunków chce pozyskać w tym roku LUKAS Bank. Ubiegły rok Bank poświęcił na przygotowaniach do wdrożenia nowej oferty detalicznej. Jej podstawą będą pakiety produktów, oparte na koncie z deklaracją wynagrodzenia skierowane do nowo zdefiniowanych segmentów klientów.

Zwiększenie aktywności dotychczasowych klientów i wzrost ich uproduktowienia, pozyskanie nowych klientów i budowanie długoterminowych relacji z nimi, to główne cele w rozwoju bankowości detalicznej LUKAS Banku na najbliższe lata. Bank przygotowuje kolejne pakiety korzyści - dla klientów posiadających w nim konto z deklaracją wynagrodzenia i regularnymi wpływami rezygnuje z prowizji od udzielanych kredytów. Na nowo LUKAS Bank podzielił też klientów - wydzielił trzy główne segmenty, których podstawą jest poziom ubankowienia.

- Klienci nie chcą sami wybierać produktu, który będzie dla nich najodpowiedniejszy. Oczywiście nadal oczekują atrakcyjnej oferty, ale także liczą na doradztwo i partnerstwo. Jesteśmy przygotowani na realizację obu tych elementów. Zależy nam na budowaniu długoterminowych relacji. Dopasowując do nich ofertę stawiamy na konto i kredyt hipoteczny - przekonuje Joanna Tomicka-Zawora, wiceprezes LUKAS Banku, odpowiedzialna za sprzedaż detaliczną.

LUKAS Bank wspiera swoją nową ofertę pakietową, dwumiesięczną, zasięgową kampanią reklamową. LUKAS Bank oferuje swoim aktualnym i nowym klientom z kontem kredyty samochodowe, hipoteczne czy gotówkowe bez prowizji, bezpłatne ROR oraz stałe zlecenia, a także wyższe oprocentowanie Rachunku Oszczędzam i lokat.

W lepszym dotarciu do klientów ma też pomóc rozszerzenie sieci placówek. Dotychczas sieć LUKAS Banku była podzielona na placówki bankowe z pełną ofertą oraz centra kredytowe, w których klient mógł ubiegać się o kredyt gotówkowy, samochodowy i karty kredytowe. W tym roku ma zamiar przekształcić wszystkie centra w pełnowartościowe placówki bankowe, których na koniec 2010 roku powinno być ok. 450. Na koniec 2009 roku LUKAS Bank prowadził ponad 935 tys. ROR oraz ponad 1, 37 mln kart kredytowych.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook