Kampania z Kredytem Prostoliczonym

Przejrzystą komunikacją kosztów przekonuje do swojego kredytu gotówkowego LUKAS Bank w nowej kampanii reklamowej. Deklaruje, że każdy klient sam w bardzo prosty sposób może policzyć koszty kredytu.

W reklamie telewizyjnej widzimy matematyka, który towarzyszy swojemu sąsiadowi podczas wizyty w banku. Profesor Bruszkowski ma pomóc klientowi podczas rozmowy z doradcą. Okazuje się jednak, że jego obecność nie jest potrzebna, bo w LUKAS Banku każdy sam policzy koszty kredytu. Jest to, jak podkreśla w spocie naukowiec, "genialnie proste". Każdy 1 tys. zł pożyczony od banku, kosztuje 10 zł miesięcznie. To suma wszystkich opłat: oprocentowania, prowizji oraz podstawowego pakietu ubezpieczeń. "I tyle" - podsumowuje pracownik banku, bo do miesięcznej raty doliczana jest już jej tylko część kapitałowa (kwota kredytu, podzielona przez liczbę rat).

Wiodącym medium kampanii trwającej od 3 kwietnia do 15 maja br. jest telewizja. Spoty (30 i 15 sekundowe) wyemitują m.in. TVP, Polsat ,TVN, TV4, TVP3, At media, TVN Mix oraz Discovery. W sumie reklama zostanie wyemitowana 6 tys. razy, co daje ponad półtorej doby "on air". Autorem kreacji jest agencja TBWA, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. Spot wyreżyserował Michał Gazda. To jeden z reżyserów serialu "Odwróceni" i "Usta, usta". Tworzone przez niego reklamy zdobywały wiele polskich nagród branżowych (Crackfilm, Złote Orły, Effie).

Dodatkowym wsparciem dla kampanii telewizyjnej będą działania w internecie skupiające się na wyszukiwarce Google. Usłyszymy także spoty radiowe - w stacjach RMF FM, ZET, TOK FM, Złote Przeboje. Reklamy prasowe i artykuły sponsorowane zobaczymy w dodatkach telewizyjnych m.in. w "Tele Tygodniu", "Fakcie TV", "TeleMagazynie" i "Super TV".

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej i radiowej są materiały BTL. Plakaty i ulotki pojawią się we wszystkich placówkach i centrach kredytowych LUKAS Banku. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów.

Bank prowadzi także działania komunikacyjne wspierające kampanię w serwisie społecznościowym Facebook. Pod adresem facebook.com/LUKASBankSA dla fanów udostępni w oddzielnej zakładce aplikację konkursową. Osoby, które będą ją odwiedzać mają szansę na zdobycie nagród.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook