LUKAS Bank skraca drogę do własnego M

Obniżoną do 0,99 proc. marżę i decyzję o przyznanej kwocie kredytu w jeden dzień obiecuje LUKAS Bank w nowej promocji "Skracamy drogę do własnego mieszkania". Jeśli termin ten wydłuży się, bank zrekompensuje to obniżoną prowizją.

Dla osób, które do 16 kwietnia skorzystają z promocji, LUKAS Bank przewidział marżę od 0,99 proc. dla kredytów w złotych i od 1,4 proc. dla kredytów w euro. Zależy ona od wysokości wkładu własnego. W przypadku najbardziej standardowego wkładu własnego w wysokości 10 proc., marża dla kredytu złotowego wyniesie 1,2 proc. Dodatkowo bank w jeden dzień dokona wstępnej oceny wniosku kredytowego i przekaże decyzję o kwocie kredytu. Ewentualne opóźnienie zrekompensuje obniżeniem prowizji za udzielenie kredytu nawet o 1000 zł. Klient, który chce skorzystać z oferty, powinien mieć lub otworzyć w LUKAS Banku konto z wpływem wynagrodzenia, a także wykupić ubezpieczenie na życie.

Kredyty hipoteczne są jednym z filarów banku uniwersalnego. Zgodnie ze strategią, LUKAS Bank ma zamiar w tym roku zwiększyć swój udział w rynku kredytów mieszkaniowych. - Już w ubiegłym roku można było zaobserwować wyraźny wzrost zainteresowania kredytami hipotecznymi nie tylko ze strony klientów, ale również banków, które uatrakcyjniały swoje oferty. LUKAS Bank już w styczniu przygotował promocyjne warunki dla kredytów w programie "Rodzina na Swoim". Kontynuując te działania, od 7 marca proponujemy również bardzo interesującą promocję kredytu mieszkaniowego. - mówi Mariola Willmann - dyrektor Centrum Kredytów Hipotecznych w LUKAS Banku.

W związku z planowanymi w najbliższym czasie zmianami w rządowym programie "Rodzina na Swoim", bank postanowił wydłużyć do 16 kwietnia promocję "3x0" dla klientów zainteresowanych kredytem mieszkaniowym z dopłatami. Klienci, którzy skorzystają z oferty, nie zapłacą prowizji, bank nie pobierze opłaty za wycenę nieruchomości oraz nie będzie wymagał wkładu własnego.

Promocja kredytu hipotecznego "Skracamy drogę do własnego mieszkania" reklamowana jest w radiu, na billboardach, w internecie oraz w placówkach LUKAS Banku. Jest ona jednym z elementów kampanii, która obejmuje także produkty oszczędnościowo-inwestycyjne.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook