Modelowa zmiana placówki LUKAS Banku w Poznaniu

LUKAS Bank przebudował pierwszą z 10 swoich placówek w Poznaniu - przy ul. Głogowskiej 67. Zmieniła się organizacja pracy doradców, wystrój placówki, kolory. Klienci obsługiwani są w wydzielonych strefach. Usprawnia to obsługę i pozwala klientowi czuć się bardziej komfortowo.

W Poznaniu LUKAS Bank działa od 1993 roku. Wtedy zajmował się głównie finansowaniem sprzedaży ratalnej. Pierwszą placówkę otworzył 6 lat później. Obecnie ma ich tutaj 10, w Wielkopolsce 37, a w całej Polsce ponad 440. 1 z 4 placówek w nowym modelu została otwarta właśnie w stolicy Wielkopolski, pozostałe we Wrocławiu, Warszawie i Katowicach. Bank sukcesywnie będzie przebudowywał pozostałe.

Zmieniona poznańska placówka znajduje się przy ulicy ul. Głogowskiej 67 i działa tam już od 2006 roku. Teraz ma wydzielone 4 strefy. Są one dostosowane do sposobu obsługi i czasu wykonywania poszczególnych operacji. Nowy model zakłada również specjalizację pracy doradców. Wprowadzane zmiany są kolejnym krokiem realizacji strategii banku. Dodatkowo dostosowują one jego standardy do tych obowiązujących w międzynarodowej grupie finansowej Crédit Agricole, której bank jest częścią.

W dostępnej całą dobę Strefie 24 h, znajdują się urządzenia samoobsługowe: bankomat, wpłatomat, terminal e-bank. Klienci w niej samodzielnie i bezpłatnie m.in. wpłacą pieniądze na rachunek w LUKAS Banku, przeleją je za pośrednictwem e-Banku.

W Strefie Transakcji i Operacji przy pomocy doradców klienci dokonają wszystkich prostych operacji tj. wypłacą i przeleją pieniądze, zaktualizują dane czy złożą deklarację wpływów na konto. Mogą też w tym miejscu umówić się na spotkanie z doradcą czy wstępnie zbadać zdolność kredytową dla kredytu gotówkowego. Strefa ta znajduje się tuż przy wejściu do placówki, klienci obsługiwani są tu na stojąco.

Wszystkie operacje (sprzedażowe, posprzedażowe, gotówkowe i bezgotówkowe) obsługuje Strefa Bankowości Ekspresowej. Klienci tutaj otworzą konto, założą lokatę, skorzystają z ubezpieczenia medycznego czy też wezmą kredyt samochodowy. Wykonanie operacji w tej strefie zajmuje więcej czasu niż we Strefie Transakcji i Operacji. Dodatkowo wymaga większego rozpoznania potrzeb klientów. Dlatego Strefa Bankowości Ekspresowej to zamykane pomieszczenie, a klienci obsługiwani są na siedząco.

Czwarta strefa, Strefa Doradców Klienta to miejsce umówionych spotkań, rozmów klientów z doradcami. Nie są obsługiwane tutaj operacje gotówkowe czy tzw. posprzedażowe, czyli klienci nie wypłacą w tej strefie pieniędzy ani ich nie przeleją. W niej natomiast mogą dłużej porozmawiać z doradcą o kredycie hipotecznym czy innych produktach, które pomogą zrealizować ich życiowe projekty. Tutaj też obsługiwani są klienci instytucjonalni.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook