Z LUKAS Banku najprostsza droga do domu
Przepraszam, którędy do własnego domu? Trzeba przejść przez natłok formalności, skręcić w aleję długo oczekujących, na skrzyżowaniu zwątpienia i desperacji prosto, aż do tracących cierpliwość. Tam niech pani zapyta dalej. Prostszej drogi nie ma? No jest, z LUKAS Banku! - w ten sposób bank promuje w radiu nową ofertę kredytu hipotecznego.
W reklamie bank podkreśla uproszczenie formalności związanych z otrzymaniem kredytu hipotecznego. Obiecuje, że w jeden dzień dokona wstępnej oceny wniosku kredytowego i przekaże decyzję o kwocie kredytu. Ewentualne opóźnienie zrekompensuje obniżeniem prowizji za udzielenie kredytu nawet o 1000 zł. Dodatkowo w spocie radiowym pada informacja o tym, że marża kredytu mieszkaniowego w LUKAS Banku zaczyna się już od 0,99 proc. Jej wysokość zależy od wniesionego wkładu własnego. Jeśli klient dysponuje np. 10 proc. wkładem własnym, marża dla kredytu złotowego wyniesie 1,2 proc.
Promocja kredytu hipotecznego "Skracamy drogę do własnego domu" widoczna jest też na billboardach, w internecie oraz w placówkach LUKAS Banku. Pod hasłem przewodnim widnieje dodatkowa informacja zachęcająca do skorzystania oferty: Decyzja o kwocie kredytu w jeden dzień. Jeśli się spóźnimy, 1000 zł dla Ciebie. Autorem spotu jest agencja reklamowa TBWA. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative. W przypadku internetu za kreację odpowiada Point of View, a za zakup mediów - Pan Media Western.
Promocja jest jednym z elementów kampanii, która obejmuje także produkty oszczędnościowo-inwestycyjne i potrwa do 16 kwietnia 2011 r.