Credit Agricole ponownie prosto liczy

Klienci zainteresowani kredytem gotówkowym - od końca lutego - ponownie mogą skorzystać z promocyjnej oferty Credit Agricole Bank Polska. Bank proponuje zastrzyk dodatkowej gotówki dzięki Kredytowi prostoliczonemu.

Credit Agricole oferuje kredyt gotówkowy, odpowiadając na potrzeby klientów, którzy lubią jasne reguły i nie chcą tracić czasu na liczenie oprocentowania, prowizji i innych opłat kredytowych. Wyjątkowość Kredytu prostoliczonego polega na jego prostocie, czyli przejrzystej komunikacji kosztów kredytu. Każde 1000 zł pożyczone od banku kosztuje miesięcznie tylko 10 zł.

Promocja Kredytu prostoliczonego w mediach obejmuje: spoty telewizyjne w dwóch wersjach: podstawowej i z zakończeniem informującym o nagrodzie "Złotego Bankiera", reklamy radiowe i prasowe. Głównym medium kampanii trwającej od 27 lutego do 8 kwietnia br. jest telewizja. Spoty wyemitują m.in. TVP, Polsat, TVN. Autorem kreacji jest agencja NestPoint, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Reklamy będą publikowały m.in. Gazeta Wyborcza, Angora, Newsweek oraz Fakt. Działania w internecie obejmować będą: kampanię na You Tube i w wyszukiwarce Google oraz kampanię na portalach partnerów: Comperii, TotalMoney, Money i Bankier.pl z wykorzystaniem banerów, e-mailingu i sponsoringu. Materiały BTL (plakaty, hangery i ulotki) pojawią się we wszystkich placówkach bankowych, partnerskich i biurach kredytowych. Bank będzie zachęcać klientów do skorzystania z oferty także poprzez mailing i kontakt telefoniczny.

Kredyt prostoliczony Credit Agricole Bank Polska - decyzją internautów - zwyciężył w kategorii "Najlepszy kredyt gotówkowy" w tegorocznej, trzeciej edycji plebiscytu Złoty Bankier. Celem konkursu, organizowanego przez portal Bankier.pl jest wyróżnienie najlepszych produktów finansowych minionego roku oferowanych przez polskie banki.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook