Credit Agricole ponownie prosto liczy

Klienci zainteresowani kredytem gotówkowym - od końca lutego - ponownie mogą skorzystać z promocyjnej oferty Credit Agricole Bank Polska. Bank proponuje zastrzyk dodatkowej gotówki dzięki Kredytowi prostoliczonemu.

Credit Agricole oferuje kredyt gotówkowy, odpowiadając na potrzeby klientów, którzy lubią jasne reguły i nie chcą tracić czasu na liczenie oprocentowania, prowizji i innych opłat kredytowych. Wyjątkowość Kredytu prostoliczonego polega na jego prostocie, czyli przejrzystej komunikacji kosztów kredytu. Każde 1000 zł pożyczone od banku kosztuje miesięcznie tylko 10 zł.

Promocja Kredytu prostoliczonego w mediach obejmuje: spoty telewizyjne w dwóch wersjach: podstawowej i z zakończeniem informującym o nagrodzie "Złotego Bankiera", reklamy radiowe i prasowe. Głównym medium kampanii trwającej od 27 lutego do 8 kwietnia br. jest telewizja. Spoty wyemitują m.in. TVP, Polsat, TVN. Autorem kreacji jest agencja NestPoint, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Reklamy będą publikowały m.in. Gazeta Wyborcza, Angora, Newsweek oraz Fakt. Działania w internecie obejmować będą: kampanię na You Tube i w wyszukiwarce Google oraz kampanię na portalach partnerów: Comperii, TotalMoney, Money i Bankier.pl z wykorzystaniem banerów, e-mailingu i sponsoringu. Materiały BTL (plakaty, hangery i ulotki) pojawią się we wszystkich placówkach bankowych, partnerskich i biurach kredytowych. Bank będzie zachęcać klientów do skorzystania z oferty także poprzez mailing i kontakt telefoniczny.

Kredyt prostoliczony Credit Agricole Bank Polska - decyzją internautów - zwyciężył w kategorii "Najlepszy kredyt gotówkowy" w tegorocznej, trzeciej edycji plebiscytu Złoty Bankier. Celem konkursu, organizowanego przez portal Bankier.pl jest wyróżnienie najlepszych produktów finansowych minionego roku oferowanych przez polskie banki.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTube Facebook