Credit Agricole rozstrzygnął przetarg na obsługę SEM

Credit Agricole Bank Polska zdecydował, że agencja Cube Group będzie go wspierać w prowadzeniu działań marketingowych w wyszukiwarkach. Dotychczas bank realizował je sam.

Cube Group zajmie się działaniami PPC (z ang. PPC czyli Pay Per Click), głównie kampaniami reklamowymi Google Adwords, prowadzonymi przez bank. Agencja wygrała dwuetapowy przetarg ogłoszony w czerwcu.

Bank sprawdził doświadczenia oraz potencjał zaproszonych do udziału w postępowaniu przetargowym agencji, jednak szczególny nacisk położył na ich umiejętności praktyczne. Dlatego zostały one poproszone o przygotowanie gotowej kampanii na koncie testowym.

- Przystępując do oceny przedstawionych projektów wyróżniliśmy około 40 kluczowych dla nas czynników, do których należały m.in. potencjał i warsztat agencji, strategia operacyjna wraz z optymalnym doborem narzędzi, umiejętność realnego prognozowania efektów oraz jakość zaproponowanej kampanii. Przetarg wygrała agencja Cube Group, ponieważ jej oferta była najlepsza pod względem innowacyjności konceptu, zintegrowanego i strategicznego podejścia, a także efektywności kosztowej - podkreśla Damian Lüdke, dyrektor ds. marketingu internetowego w Credit Agricole Bank Polska.

Bank podpisał umowę z agencją na rok.

W przetargu wzięło udział 5 agencji: Performance, Cube Group, MEC/Outrider, K2 oraz Bluerank.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook