Działam na koncie, zgarniam bilety

Trwa nowa kampania 1 Konta w Credit Agricole. Założenie tego rachunku bank nagrodzi biletami do kina. Na tych, którzy dodatkowo polecą konto znajomym, czekają bilety na największe koncerty w całej Polsce.

Klienci otwierający 1 Konto mogą otrzymać bilety do sieci kin Cinema City. Wystarczy, że na nowym koncie dokonają, co najmniej 3 transakcji bezgotówkowych na minimalną kwotę 10 zł każda. Ci, którzy dodatkowo namówią znajomych do otwarcia 1 Konta i dokonania na nim minimum 3 transakcji, odbiorą kupon na dowolnie wybrany koncert. Mogą to być m.in. tegoroczne letnie festiwale - Heineken Opener Festival, Coke Live Music Festival, Orange Warsaw Festival, na których zagrają takie gwiazdy, jak: Placebo i The Prodigy. Im więcej znajomych otworzy konto, tym wyższa wartość kuponów - za troje znajomych można dostać kupony o wartości 200 zł, za sześcioro znajomych - kupony o wartości 400 zł, a za 9-osobową paczkę można otrzymać kupony o równowartości 600 zł.

Zasady 1 Konta pozostają bez zmian - bank nie pobiera opłat za prowadzenie konta, przelewy internetowe i kartę debetową (przy dokonaniu w danym miesiącu transakcji na łączną kwotę 100 zł). Bezpłatne są również obsługa konta w bankowości elektronicznej CA24, powiadomienia sms, a także wypłaty w 3200 bankomatach. Dodatkowo bank proponuje do 500 zł limitu w koncie na start, kredyt na prawo jazdy oraz ubezpieczenie "Bezpieczna Kieszeń" na wypadek utraty kluczy, portfela, karty czy telefonu. Promocja skierowana jest do osób w wieku 18-27 lat.

Kampania zakłada przede wszystkim działania w internecie - reklamy w serwisach: Onet, Filmweb, Youtube, nk.pl i gg.pl oraz e-mailing prowadzony wspólnie z onet.pl i wp.pl. Promocji towarzyszy też specjalna podstrona internetowa 1 Konta, na której użytkownicy mogą znaleźć wszystkie informacje dotyczące promocji i nagród, a także złożyć wniosek o otwarcie konta on-line.

Produkt będzie również przedstawiany na 12 uczelniach w całej Polsce, m.in. w Szczecinie, Katowicach i Bielsku-Białej. Lokalnie pojawią się też reklamy w prasie i spoty radiowe.

Warunkiem udziału w promocji jest zarejestrowanie się na stronie www.credit-agricole.pl. Kampania trwa do 15 lipca. Kupony obowiązują w sieci TicketPro i są ważne do 31 sierpnia 2013 roku.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook