Kto wesprze Credit Agricole w dalszym podboju polskiego rynku?

Credit Agricole Bank Polska ogłosił przetarg na obsługę full service w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej. Zwycięska agencja będzie odpowiadać za działania ATL i BTL dla marki Crédit Agricole oraz za wsparcie poszczególnych linii produktowych banku.

Credit Agricole Bank Polska zadebiutował na polskim rynku bankowości detalicznej pod koniec września ubiegłego roku, natomiast w połowie października rozpoczął intensywną kampanię wizerunkową, opracowaną we współpracy z wyłonioną w drodze przetargu agencją NestPoint. Twarzą nowej marki została wówczas Juliette Binoche, a film reklamowy pokazywał bank przez pryzmat tego, co lubią, a czego nie lubią klienci instytucji finansowych. Kampanie produktowe utrzymane były także w takiej konwencji.

Podjęte działania marketingowe przyniosły satysfakcjonujące rezultaty. Przed rozpoczęciem kampanii spontaniczna znajomość marki Crédit Agricole nie przekraczała 1,5 proc., natomiast po sześciu tygodniach wynosiła już blisko 14 proc. Znajomość wspomagana w ciągu pierwszych dwóch tygodni prowadzenia kampanii wzrosła z 20 do 44 proc., a pod koniec roku sięgnęła 75 proc.

Przedmiotem zeszłorocznego przetargu był szeroko pojęty re-branding, teraz celem jest wypracowanie kolejnego etapu platformy komunikacji zgodnej z założoną strategią banku.

Poprosiliśmy agencje o stworzenie wyróżniającej się komunikacji dla wybranych produktów detalicznych. Zdajemy sobie sprawę, że jest to zadanie niełatwe, gdyż rynek bankowy w roku 2012 jest bardzo konkurencyjny. Jednak Marka Crédit Agricole ma ogromny potencjał rozwoju i cieszy się dużym zaufaniem konsumentów. Ambitne plany grupy Credit Agricole w Polsce i rozmach działania dają duże możliwości realizacji ciekawych pomysłów kreatywnych.- podkreśla Jędrzej Marciniak, członek zarządu ds. marketingu w Credit Agricole Bank Polska.

Do przetargu zaproszono, łącznie z obecną, 6 agencji reklamowych.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook