NestPoint wesprze Credit Agricole w umacnianiu pozycji marki na polskim rynku
Credit Agricole Bank Polska ogłosił wyniki przetargu na obsługę full service w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej. Zwyciężyła agencja NestPoint, która w dalszym ciągu będzie odpowiadać za działania ATL i BTL dla marki Crédit Agricole oraz za wsparcie poszczególnych linii produktowych banku.
Credit Agricole Bank Polska zadebiutował na polskim rynku bankowości detalicznej pod koniec września ubiegłego roku, natomiast w połowie października rozpoczął intensywną kampanię wizerunkową, opracowaną we współpracy z wyłonioną w drodze przetargu agencją NestPoint. Twarzą nowej marki została wówczas Juliette Binoche. W reklamie Credit Agricole francuska gwiazda prosto i z sensem opowiadała o tym, co lubi, a czego nie. Wizerunek dojrzałej, a zarazem wciąż dziewczęcej aktorki okazał się strzałem w dziesiątkę. Przed rozpoczęciem kampanii spontaniczna znajomość marki Crédit Agricole nie przekraczała 1,5 proc., natomiast po sześciu tygodniach wynosiła już blisko 14 proc. Znajomość wspomagana w ciągu pierwszych dwóch tygodni prowadzenia kampanii wzrosła z 20 do 44 proc., a w maju bieżącego roku sięgnęła 76 proc.
Przedmiotem tegorocznego przetargu było wypracowanie koncepcji drugiej odsłony kampanii wizerunkowej oraz kampanii produktowych.
Marek Kłos, Dyrektor ds. Promocji Marki w Credit Agricole Bank Polska pytany o szczegóły dotyczące zwycięskiej koncepcji przedstawionej przez agencję NestPoint powiedział: - Lubimy zaskakiwać rynek, dlatego jest jeszcze za wcześnie, aby przedstawiać nasze szczegółowe plany. Udział zdobywczyni Oskara w spocie wprowadzającym markę Crédit Agricole na polski rynek był bardzo dobrze przyjęty - i co ważne - skuteczny. Chcemy, aby nasza nowa kampania wzbudzała równie silne emocje. Na jej efekty nie będziemy musieli długo czekać. Poznamy je jeszcze latem.
Do przetargu zaproszono, łącznie z obecną, 6 agencji reklamowych.