Szczęście ma barwę czerwoną

Szczęśliwe, czerwone krzesło to główny element nowej strategii komunikacyjnej Credit Agricole Bank Polska. Symbolizuje pozytywną przemianę losów jego klientów oraz gościnność, z jaką spotykają się w banku.

Ubiegłoroczne kampanie - wizerunkowa i produktowe - prezentowały bank przez pryzmat tego, co lubią, a czego nie lubią klienci. Podkreślały, że Credit Agricole Bank Polska jest instytucją finansową "do polubienia", a jego oferta jest przejrzysta i zrozumiała. Tym razem bank w swoich reklamach pokaże, że - działając zgodnie ze swoim mottem: prosto i z sensem - umożliwił klientom spełnianie ich marzeń. Głównym elementem platformy komunikacyjnej będzie czerwone krzesło, symbolizujące szczęście oraz otwartość banku na klientów.

W spotach telewizyjnych Credit Agricole przedstawi historie osób, które odwiedziły jego placówki, usiadły na czerwonym krześle, skorzystały z oferty i w ten sposób odmieniły swój los. Narratorem opowiadań jest francuska gwiazda Juliette Binoche, którą Credit Agricole Bank Polska ponownie zaprosił do udziału w działaniach komunikacyjnych. Decyzja o kontynuacji współpracy ze zdobywczynią Oskara wynikała z sukcesu pierwszej kampanii wizerunkowej, której Francuzka była twarzą. Wyniki badań potwierdzają, że klienci pozytywnie oceniają powierzenie jej przez bank roli ambasadora marki. W wyniku intensywnych działań komunikacyjnych ponad 76 proc.* respondentów deklarowało w czerwcu tego roku znajomość banku Credit Agricole.

Po raz pierwszy szczęśliwe krzesło pojawi się w kampanii wizerunkowej Credit Agricole Bank Polska, która wystartuje 12 sierpnia. Następnie rozpocznie się cykl kampanii produktowych, w pierwszej kolejności bank będzie promować kredyt gotówkowy.

Tegoroczna kampania jest kolejnym etapem realizacji strategii komunikacyjnej, która ma sprawić, by poziom wspomaganej rozpoznawalności marki Crédit Agricole osiągnął ustabilizowany poziom powyżej 70 proc. w ciągu najbliższych dwóch lat.

Bank postawił na sprawdzone rozwiązania. Kreację kampanii powierzył agencji NestPoint, która odpowiadała za komunikację debiutu marki Crédit Agricole w ubiegłym roku. Spoty reklamowe ponownie wyreżyserowała jedna z najbardziej obiecujących polskich reżyserek młodego pokolenia Małgorzata Szumowska. Artystka była wielokrotnie nagradzana, jest członkinią Europejskiej Akademii Filmowej, a magazyn "Time" uznał ją za person to watch - osobę, której karierę warto obserwować. Autorem zdjęć - tak, jak miało to miejsce w przypadku pierwszej kampanii wizerunkowej - jest Michał Englert.

Głównym medium kampanii trwającej od 12 do 31 sierpnia br. jest telewizja. 30 sekundowy spot wyemitują m.in. TVP, TVN oraz Polsat. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dodatkowym wsparciem dla kampanii telewizyjnej będą reklamy prasowe, które ukażą się w tygodnikach opinii, a także działania w internecie. Uzupełnieniem natomiast będą materiały BTL. Plakaty i ulotki pojawią się we wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska. W komunikacji wykorzystane zostaną także ekrany bankomatów, Digital signage, witryny placówek i wielkoformatowe nośnikach reklamowe w wybranych miastach w Polsce (m.in. we Wrocławiu oraz Warszawie).

*wspomagana znajomość marki; wyniki badań marki Credit Agricole Bank Polska przeprowadzonych przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC w czerwcu 2012.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook