Credit Agricole ponownie będzie spłacał kredyty swoich klientów
18 sierpnia rusza telewizyjna kampania kredytów gotówkowych Credit Agricole. Bank zachęca
do skorzystania ze swojej oferty, proponując udział w loterii, w której maksymalna pula nagród wyniesie ponad 1,5 miliona złotych.
Każdy klient, który od 19 sierpnia do 30 września zdecyduje się wziąć kredyt gotówkowy w Credit Agricole, może uczestniczyć w loterii zorganizowanej przez bank. Codziennie, w dni robocze
od 22 sierpnia do 3 października jedna osoba wygra równowartość kredytu, który zaciągnęła
w okresie trwania kampanii. Daje to klientom 31 szans na wygraną. Warunkiem udziału w loterii jest zawarcie umowy kredytowej i zgłoszenie się do promocji poprzez wypełnienie stosownego formularza w placówce, na stronie www lub za pośrednictwem Contact Center. Maksymalna wartość wygranej to 50 tys. zł.
Koniec wakacji i początek jesieni to jeden z tych okresów w roku, w którym obserwujemy zwiększenie zainteresowania kredytami gotówkowymi, stąd decyzja, aby właśnie teraz przypomnieć o naszej ofercie. Elementem zachęcającym do podpisania umowy kredytowej z naszym bankiem będzie nie tylko loteria promocyjna Spłacimy Twój kredyt. Wybranym klientom zaproponujemy bowiem zwrot 3% raty kredytowej pod warunkiem założenia u nas konta i przelewania na nie swojego wynagrodzenia. Tę ofertę otrzymają od nas także posiadacze aktywnych kont PROSTOoszczędzających, którzy w okresie promocji zdecydują się na wzięcie kredytu gotówkowego. W ten sposób chcemy dodatkowo podziękować za wybór naszego banku. - mówi Katarzyna Wychowałek, product manager w banku Credit Agricole.
Promocji Spłacimy Twój kredyt towarzyszy telewizyjna kampania kredytów gotówkowych.
Spot podkreśla łatwość policzenia miesięcznych kosztów kredytu (15 zł miesięcznie za każde pożyczone 1000 zł) oraz możliwość wygrania spłaty całości zaciągniętego zobowiązania.
Film reklamowy utrzymany jest w konwencji ostatniej kampanii wizerunkowej z Juliette Binoche.
Głównym medium kampanii trwającej od 18 sierpnia do 25 wrześnie br. jest telewizja. 30-sekundowe spoty wyemitują m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne (m.in. w: TVN 24, TTV, TVN siedem, Puls Polsat Sport, Polsat Cafe, BBC Lifestyle, Superstacja National Geographic). Autorem kreacji jest agencja NestPoint, za zakup mediów odpowiada dom mediowy ARENA. Za kamerą ponownie stanęła Małgorzata Szumowska. Ta wielokrotnie nagradzana artystka, będąca członkinią Europejskiej Akademii Filmowej, którą magazyn "Time" uznał za person to watch - osobę, której karierę warto obserwować, wyreżyserowała także poprzednie spoty banku z udziałem Juliette Binoche.
Uzupełnieniem reklam telewizyjnych będą działania BTL. Tradycyjnie materiały kampanijne będą eksponowane w placówkach bankowych - zarówno na ich witrynach, jak i wewnątrz na plakatach
i ulotkach. Kampania wspierana będzie także działaniami reklamowymi w internecie (strona www banku, wyszukiwarka Google oraz serwisy zewnętrzne).