Juliette Binoche zachęca do wzięcia kredytu hipotecznego w Credit Agricole

Zerowa prowizja, brak opłat za wycenę wartości nieruchomości oraz możliwość wcześniejszej spłaty zobowiązania bez dodatkowych kosztów to najnowsza propozycja Credit Agricole dla osób poszukujących finansowania na cele mieszkaniowe. Główną rolę w swojej najnowszej kampanii promocyjnej bank ponownie powierzył francuskiej gwieździe - Juliette Binoche.

Credit Agricole zdecydował się w tym roku powtórzyć promocję "3X0". Klienci, którzy w trakcie jej trwania, zdecydują się na wzięcie kredytu hipotecznego nie zapłacą prowizji, nie poniosą opłat za wycenę wartości nieruchomości, a także będą mogli spłacić zobowiązanie wcześniej bez dodatkowych kosztów.

W promocji bank proponuje klientom również atrakcyjne marże w wysokości od 0,99 % do 1,80% w ofertach specjalnych, refinansowanie poniesionych wcześniej wydatków, wygodny okres spłaty - nawet do 35 lat, wakacje kredytowe, czyli możliwość zawieszenia spłaty jednej raty raz w roku, karencję w spłacie kapitału do 24 miesięcy, wybór dogodnej formy spłaty (w ratach równych bądź malejących), a także pakiet ubezpieczeń związanych z kredytem i nieruchomością.

Dodatkowo każdy klient, który do końca promocji, a więc do 30.06.2014 r. podpisze z bankiem umowę kredytową, otrzyma certyfikat z możliwością przekazania go wybranej przez niego osobie. Jeśli obdarowany certyfikatem złoży do końca roku wniosek o udzielenie kredytu mieszkaniowego, wtedy otrzyma go na warunkach obowiązujących w promocji "3x0".

Głównym medium kampanii kredytu hipotecznego jest telewizja (stacje TVN, TVP i Polsat, a także kanały tematyczne TVN i Polsat), w której do 27.04.2013 emitowane będą 30- i -15-sekundowe spoty. W roli głównej zagra w nich Juliette Binoche. Autorem kreacji jest agencja Just, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena. W 8 największych miastach Polski bank wykorzysta też bilbordy. W sumie na 265 tablicach o wymiarach 6X8 będzie można zobaczyć jego reklamy.

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będą materiały BTL. Plakaty i ulotki będą obecne we wszystkich placówkach Credit Agricole, podobnie jak materiały digital signage. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów. Przed wejściem do placówek pojawią się wycieraczki, przypominające te, które zazwyczaj leżą przy wejściu do mieszkania lub domu. Będą wykonane z włókna kokosowego z kolorowym nadrukiem, nawiązującym do rysunku, który pojawia się w spocie oraz materiałach reklamowych.

Wsparciem dla kampanii telewizyjnej będzie również komunikacja w internecie oraz działanie niestandardowe - konkurs rysunkowy dla dzieci pod hasłem "Narysuj domek jak marzenie". Jego celem jest zwiększenie świadomości potencjalnych klientów, że Credit Agricole ma nie tylko atrakcyjną ofertę kont, czy produktów oszczędnościowych, ale także kredytów hipotecznych.

W konkursie mogą wziąć udział dzieci w wieku od 3 do 10 lat, które namalują lub narysują samodzielnie rysunek o maksymalnym formacie A4 i wraz z rodzicem/opiekunem zgłoszą pracę do konkursu. Dzieci będą mogły stworzyć obrazek także w placówkach Credit Agricole, np. podczas spotkania rodzica z doradcą. W oddziałach do ich dyspozycji będą kredki oraz papier.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook