Nic co życiowe, nie jest nam obce przekonuje Credit Agricole
Do 30.09.2014 r. bank zachęca do skorzystania z produktów ubezpieczeniowych , znajdujących się w jego ofercie. Najnowsza kampania informacyjna pod hasłem "Ubezpieczenia na Twoją korzyść" ma przypomnieć, że Credit Agricole jest bankiem uniwersalnym, który proponuje swoim klientom zarówno produkty bankowe, jak i ubezpieczeniowe. Osoby, które do końca września zdecydują się na zakup Pakietu Przezorni, Pakietu Życie lub Z myślą o bliskich Credit Agricole zaprasza do udziału w konkursie, w którym mogą wygrać tablety marki Samsung oraz srebrne bransoletki marki Yes z zawieszkami.
Klienci Credit Agricole, którzy nie ukończyli 70. roku życia i posiadają karty kredytowe banku, mogą zapewnić sobie, a także bliskim dodatkową ochronę życia i zdrowia. Wystarczy, że zdecydują się na przystąpienie do ubezpieczenia NNW o nazwie Pakiet Przezorni przygotowanego przez bank we współpracy z TU AXA Życie.
Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków pełni rolę ochronną, stanowiąc zabezpieczenie finansowe zarówno dla klienta banku, jak i dla jego rodziny w trudnych sytuacjach życiowych. Zakres ubezpieczenia obejmuje niezdolność do pracy, niezdolność do samodzielnej egzystencji oraz śmierć ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku, a także, co jest unikatową propozycją na rynku, ochronę na wypadek złamań wszystkich rodzajów kości.
Z kolei grupowe ubezpieczenie Pakiet Życie to trzy ubezpieczenia, zapewniające ochronę życia i zdrowia, które bank oferuje klientom we współpracy z CALI Europe S.A., Oddział w Polsce - spółką należącą do Grupy Crédit Agricole. W skład Pakietu Życie, którego koszt wynosi już od złotówki dziennie, wchodzą Ubezpieczenie na Życie, zapewniające bezpieczeństwo finansowe bliskich klienta w przypadku jego śmierci (suma wypłaconego ubezpieczenia może sięgnąć nawet 400 tysięcy złotych), Ubezpieczenie na wypadek Poważnego Zachorowania, gwarantujące wsparcie finansowe, mogące służyć pokryciu kosztów leczenia w sytuacji zdiagnozowania ciężkiej choroby (w tym m.in. choroby nowotworowej oraz stwardnienia rozsianego) oraz Ubezpieczenie na wypadek Hospitalizacji, gdy m.in. z powodu nieszczęśliwego wypadku lub choroby konieczny jest pobyt w szpitalu ( ubezpieczony już od trzeciej doby otrzyma świadczenia za każdy dzień pobytu w szpitalu).
Możliwość zakupu Pakietu Życie bank oferuje posiadaczom swoich kont osobistych w wieku od 18 do 65 lat. Przystąpienie do niego nie wiąże się z koniecznością przedstawienia żadnych wyników badań lekarskich. Świadczenia z tytułu posiadanego ubezpieczenia w całości przekazywane są uprawnionym – nie podlegają opodatkowaniu z tytułu podatku dochodowego.
Bank Credit Agricole zwrócił również uwagę na grupę swoich najstarszych klientów i zaproponował im – także we współpracy z CALI Europe S.A., Oddział w Polsce - produkt o nazwie Z myślą o bliskich. Jest to jedno z niewielu ubezpieczeń na życie dostępnych na polskim rynku dla seniorów aż do 86 roku życia, zapewniające - pod warunkiem dokonywania opłat za ubezpieczenie - dożywotnią ochronę. Bank oferuje możliwość przystąpienia do ubezpieczenia posiadaczom swoich kont osobistych w wieku od 55 do 85 lat.
Credit Agricole oferuje także grupowe ubezpieczenie Multipakiet, które przygotował wspólnie z TU Europa S.A. i Europe Assistance. Proponuje je posiadaczom, współposiadaczom, a także pełnomocnikom prowadzonym przez siebie kont osobistych. Multipakiet obejmuje trzy pakiety – Pakiet Pomoc Techniczna, Pakiet Pomoc Medyczna oraz Pakiet Bezpieczna Kieszeń. Są to pakiety assistance, które zapewniają pomoc medyczną (wizytę domową, transport do szpitala, a nawet opiekę nad dziećmi ubezpieczonego) i techniczną m.in. w sytuacji awarii sprzętu RTV, czy AGD, a także zapewniające pokrycie kosztów związanych np. z koniecznością dorobienia kluczy w przypadku drobnej kradzieży lub utraty dokumentów.
Szczegóły na temat poszczególnych pakietów ubezpieczeniowych znajdują się na stronach www.credit-agricole.pl oraz pod numerem infolinii 801 33 11 11.
Kampanię informacyjną "Ubezpieczenia na Twoją korzyść" będą wspierać materiały BTL. Plakaty i ulotki pojawią się we wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska, podobnie jak materiały digital signage. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów i witrynach oddziałów.
Dodatkowo osoby, które do końca września zdecydują się na zakup Pakietu Przezorni, Pakietu Życie lub Z myślą o bliskich mogą wziąć udział w konkursie, zorganizowanym przez bank, w którym do wygrania są tablety marki Samsung oraz srebrne bransoletki marki Yes z zawieszkami. Laureaci zostaną wyłonieni spośród uczestników konkursu, którzy w najciekawszy sposób odpowiedzą na pytanie: Dlaczego ubezpieczenia w Credit Agricole Bank Polska S.A. są na Twoją korzyść?