100% human 100% digital? Credit Agricole udowadnia, że to możliwe

Serce czy rozum, technologia czy człowiek, cele biznesowe czy marzenia - to główne dylematy konferencji TEDxWSB, która odbyła się we wrocławskiej Wyższej Szkole Bankowości. Credit Agricole po raz pierwszy był partnerem tego wydarzenia.

324 minuty inspirujących wystąpień, 18 prelegentów, ponad 200 uczestników. Tak najkrócej można podsumować czwartą edycję TEDxWSB.
Podczas wydarzenia prezentujący i uczestnicy zastanawiali się nad tym, czy obecnie nowe technologie rzeczywiście wykluczają ludzkie emocje. Rozważali także to, czy pasja czy może chłodne kalkulacje dominują jako główne motywy naszych działań.

Nowe technologie coraz wyraźniej zarysowują swoją obecność w naszym życiu prywatnym i biznesie. Ich celem nie jest jednak wykluczenie człowieka, a jedynie usprawnienie i ulepszenie niektórych czynności czy procesów. W przypadku bankowości, klienci banków oczekują wykorzystania nowoczesnych technologii, by w lepszy, bardziej komfortowy sposób zarządzać swoimi finansami. Dlatego bank Credit Agricole z uważnością przygląda się technologicznym nowościom rynkowym. Chętnie także inwestuje w rozwój kanałów zdalnych. Jednak zawsze w swoich działanich skupia się na ludziach, budowaniu z nimi trwałych relacji. Chce być bankiem nowoczesnym, ale klientocentrycznym, któremu zależy na spełnianiu potrzeb osób, korzystających z oferowanych produktów i usług.

Podczas TEDxWSB wystąpił także ekspert banku - Konrad Olejarczyk, który opowiadał o User Experience w bankowości. - Projektowanie produktów i doświadczeń użytkowników w korzystaniu z nich, czyli User Experience, to nauka, która bazuje danych. Zajmują się nią częściej badacze i architekci, a nie - jak wielu mogłoby się wydawać - artyści - mówi Konrad Olejarczyk, menadżer ds. New Business Development. - Nie oznacza to jednak, że w branży tej nie ma miejsca na sztukę i tworzenie pięknych produktów dla samej przyjemności użytkownika. User Experience to przede wszystkim słuchanie potrzeb klienta - dodaje.

W konferencji TEDx biorą udział eksperci z różnych dziedzin, którzy na zaprezentowanie swojego tematu mają zaledwie 18 minut. Zazwyczaj tytuł tego typu wydarzeń jest jednen, ale każdy z prelegentów interpretuje go inaczej w swojej wypowiedzi. Zapisy wideo wystąpień uczestników biją rekordy popularności w internecie.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTube Facebook