Szybki i elektroniczy kredyt gotówkowy
Z myślą o komforcie i wygodzie klientów, Credit Agricole wprowadził usługę "Kliknij po kredyt". Umożliwia ona zakup kredytu gotówkowego całkowicie poprzez serwis internetowy CA24. Decyzję od banku klient może otrzymać nawet w ciągu 60 sekund.
Bank jest ekspertem na rynku kredytów, co - obok atrakcyjnej oferty - doceniają jego klienci. Teraz mają oni możliwość skorzystania z oferty kredytu gotówkowego bez wychodzenia z domu, dysponując jedynie urządzeniem podłączonym do internetu. Credit Agricole udzielił już łącznie 6 mln kredytów gotówkowych, ratalnych i konsolidacyjnych (dane własne banku za okres od 1.11.2011 r. do 13.02.2017 r.).
Usługa "Kliknij po kredyt" dostępna jest dla osób, które aktywnie korzystają z serwisu internetowego CA24 i podpisali Umowę Bankowości Elektronicznej. Formalności związane z zawarciem umowy kredytowej bank ograniczył do niezbędnego minimum. Klienci, którzy złożą wniosek o kredyt gotówkowy poprzez serwis internetowy CA24, otrzymają decyzję od banku nawet w ciągu minuty. Podpisanie umowy kredytowej również odbędzie się elektronicznie. Projekt umowy klient otrzymuje na wskazany adres e-mail. Po zapoznaniu się z jej treścią, wystarczy, że klient zatwierdzi dokument poprzez wpisanie hasła SMS lub wskazania tokena. W kolejnym kroku umowa podpisywana jest przez bank. Podpisany przez obie strony dokument wysyłany jest klientowi na wskazany adres e-mail.
W usłudze "Kliknij po kredyt" klienci Credit Agricole mogą wnioskować o pożyczkę od 1 000 do 24 000 złotych, bez ubezpieczenia. Maksymalna liczba rat to 60. Klient w serwisie internetowym CA24 może za pomocą "suwaków" dobrać odpowiednią kwotę i okres kredytu dopasowane do swoich potrzeb. Po określeniu tych wytycznych sprawdzi między innymi wysokość miesięcznej raty i RRSO. Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej i prawidłowym zatwierdzeniu umowy w serwisie internetowym CA24, może może otrzymać przelew środków na konto w wybranym przez siebie banku.
- Czasy, kiedy klienci w bankowości elektronicznej jedynie zlecali przelewy lub sprawdzali saldo swojego rachunku minęły bezpowrotnie. Obecnie kanały zdalne to przede wszystkim możliwość korzystania z kompleksowych usług bankowych oraz zarządzanie swoimi finansami z niemal każdego miejsca i o każdej porze. Zależy nam, aby takie rozwiązania sukcesywnie zapewniać naszym klientom - mówi Janusz Kępiński, Dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej. - W przypadku produktów kredytowych, nasi klienci mają elektroniczny dostęp do swoich zobowiązań - kredytów i kart kredytowych zarówno poprzez aplikację CA24 Mobile, jak i serwisy CA24: internetowy i telefoniczny. W szybki sposób mogą sprawdzić aktualny kapitał do spłaty czy wykonać spłatę rat. Teraz, gdy w ich życiu pojawi się nagła potrzeba dodatkowych środków, mogą internetowo zawrzeć umowę kredytu i otrzymać pieniądze bez wychodzenia z domu - dodaje.
Rola kanałów zdalnych jest niezwykle ważna w rozwoju nowoczesnej bankowości, dlatego Credit Agricole rozszerzył ofertę kredytową o usługę "Kliknij po kredyt". Kredyty są jednym z kluczowych działań Credit Agricole, w które bank wciąż chce inwestować. Dlatego sukcesywnie rozwija własne kanały dystrybucji. Oferta kredytów dla klientów, oprócz serwisu internetowego i telefonicznego CA24, dostępna jest także w placówkach własnych banku, a także w biurach kredytowych CA Express.