Credit Agricole strategicznym partnerem trasy koncertowej Dawida Podsiadło
Pięć miast, pięć koncertów i całkiem nowa muzyka - Dawid Podsiadło rusza w solową trasę koncertową! Strategicznym partnerem wydarzenia jest bank Credit Agricole, który współpracuje z artystą od wiosny tego roku.
Po półtorarocznej przerwie Dawid Podsiadło wraca do aktywności artystycznej. 6 czerwca ukazał się singiel "Małomiasteczkowy" zapowiadający trzecią płytę artysty. Powrotowi Dawida będzie towarzyszyć trasa koncertowa, której partnerem strategicznym jest bank Credit Agricole. Artysta odwiedzi tylko pięć miast i będą to jedyne klubowe koncerty Dawida w tym roku: 27.10 - Katowice (Spodek), 4.11 - Wrocław (Hala Ludowa), 23.11 - Kraków (Tauron Arena), 29.11 - Sopot (Ergo Arena), 8.12 - Warszawa (Torwar). Koncertom towarzyszyć będzie wyjątkowa oprawa wizualna, do której wykonawca zdążył nas już przyzwyczaić. Bilety na koncerty są już dostępne w sprzedaży na stronie www.eventim.pl
Trasa będzie promować nowy album, którego premierę zaplanowano na jesień 2018 r. Według deklaracji artysty będzie on wypełniony muzyką do tańca.
- Po dwóch solowych albumach gdzie przeważały wolne i refleksyjne utwory napisane w języku angielskim, dojrzałem do tego, żeby całą płytę napisać i zaśpiewać po polsku, a jednocześnie zderzyć tę prawdę w tekstach z muzyką, która poruszy do tańca i do zabawy. Tak to dziś czuję i tak wymyśliłem emocje, które chce ludziom przekazać na tych nagraniach - wyznaje Dawid Podsiadło.
Nowa trasa koncertowa jest kolejnym etapem strategicznej współpracy Credit Agricole z Dawidem Podsiadło. Od kwietnia artysta bierze udział w kampanii odświeżającej wizerunek banku i promującej nowe Konto dla Ciebie wraz z pakietem ubezpieczeń Pomoc dla Ciebie.
- Dawid Podsiadło jest jednym z najchętniej słuchanych artystów w Polsce, a słuchanie, w dodatku z uwagą, jest w naszej nowej komunikacji szczególne ważne. Podkreślamy w ten sposób unikalne cechy naszego banku. Wyróżnia nas to, że nie sprzedajemy po prostu produktów bankowych, ale z uwagą słuchamy naszych klientów i doradzamy tylko takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują - mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole. - Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Dawidem. M. in. dzięki niej udało nam się uruchomić ponad 50 tys. Kont dla Ciebie w ciągu zaledwie ośmiu tygodni.
- Nasza współpraca ma charakter strategiczny, co oznacza, że współpracujemy z Dawidem znacznie szerzej niż tylko wykorzystując jego wizerunek w naszych reklamach. Wspieramy również jego działania artystyczne, dlatego właśnie będziemy partnerem jego trasy koncertowej. Jest to kolejny etap odświeżania wizerunku naszej marki - dodaje Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji marketingowej i korporacyjnej w Credit Agricole.