Credit Agricole wyróżniony w konkursie Employer Branding Excellence Awards
Credit Agricole zdobył wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards w kategorii „Najlepsza kampania wewnętrzna”. Uwagę jury zdobyły dwa projekty wzmacniające zaangażowanie pracowników: „Power People” i „Power Teams - rozwój hybrydowej kultury pracy”.
Celem programu Power People jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną i zwinną organizację, poprzez wprowadzenie zespołów rozproszonych, zwiększenie różnorodności, aktywności fizycznej, rozwiązań proekologicznych oraz wspracie dla utrzymania work-life balance, a także zaangażowanie w akcje wolontariatu. Drugi wdrożony projekt Power Teams - będący kontynuacją promowania nowych stylów pracy, to zorientowanie na efektywne spotkania z wykorzystaniem narzędzi digital.
Wprowadzanie inicjatyw budujących jak najlepsze doświadczenie pracownika, samodzielność i odpowiedzialność w relacjach z klientami czy tworzenie inspirującego miejsca, może stać się wzorem i inspiracją dla innych. W imieniu banku Credit Agricole, nagrodę odebrała Anna Podlewska dyrektor ds. strategicznych inicjatyw HR.
Organizatorem jubileuszowej edycji konkursu jest niezmiennie HRM Intstitute. Konkurs pozwala na zapoznanie się z najlepszymi projektami wspierającymi budowanie marki pracodawcy. To szansa na nagrodzenie organizacji, która w sposób najbardziej efektywny mierzy się z dzisiejszymi wyzwaniami. Tegoroczna edycja konkursu Employer Branding Excellence Awards cieszyła się rekordowym zainteresowaniem. Tylko kategorii kampanii wewnętrznych zgłoszonych zostało ponad 130 projektów.