Gazeta Prawna
Gazeta Prawna pisze na temat planów rozwoju LUKAS Banku. "Lukas Bank zmierza w stronę uniwersalnego banku detalicznego. Chce zwiększać udziały w rynku. To odpowiedź na zaostrzającą się konkurencję w segmencie kredytów gotówkowych, które były sztandarowym produktem LUKAS Banku. (...) Bank pozyskuje około 500 tys. nowych klientów rocznie i liczy na podtrzymanie tego tempa. Obecnie jest 2,3 mln klientów, posiadających co najmniej jeden produkt LUKAS Banku. LUKAS Bank przymierza się również do wprowadzenia samodzielnych produktów ubezpieczeniowych. Bank chce poszerzać grono partnerów, z którymi współpracuje, o inne podmioty niż handlowe sieci detaliczne. Swoją pozycję na rynku zdobył m.in. dzięki współpracy z sieciami handlowymi. Szuka nowych możliwości, przede wszystkim firm, które mają duże bazy klientów. W ciągu najbliższych 4-5 lat chce podwoić liczbę wydanych kart kredytowych. Wrocławski bank zaczął oferować produkty dla małych i średnich firm. W przyszłym roku chce mieć 4-proc. udział w rynku małych firm."