It's time for green banking
Crédit Agricole rozpoczyna pierwszą międzynarodową kampanię swej marki korporacyjnej "It"s time for green banking"
Crédit Agricole S.A., do którego należy w Polsce LUKAS Bank rozpoczyna dziś swą nową kampanię reklamową, wspierającą rozwój marki poza granicami Francji. W ciągu najbliższych 18 miesięcy trwania kampanii, prawie wszystkie zagraniczne spółki zależne z obszaru bankowości detalicznej podkreślą swoją przynależność do Crédit Agricole.
Celem rozpoczynającej się dziś kampanii jest rozwój marki Crédit Agricole. W innych krajach i zwiększenie jej rozpoznawalności wśród liderów opinii ze środowisk ekonomiczno-finansowych. Kampania obejmie przede wszystkim Europę, ale również Azję (Hongkong, Singapur, Tokio) i Bliski Wschód (Arabia Saudyjska, kraje Zatoki Perskiej).
Kampania, w ramach której pokazywane będą filmy: jeden ogólny o marce CA oraz cztery poświęcone niezależnym liniom biznesowym, odzwierciedla wybór nowego modelu biznesowego Grupy, silnie zakorzenionego w tradycyjnej gospodarce i skupionego na zrównoważonym rozwoju. W kampanii wykorzystywane są dwa slogany: "Powrót do równowagi", oznaczający chęć CA do wyciągnięcia wniosków z kryzysu oraz "Bankowość w zieleni", będący jednoczącym, międzynarodowym przesłaniem odzwierciedlającym przynależność Grupy do wartości zrównoważonego rozwoju w wymiarze zarówno etycznym, jak i ekologicznym.
Crédit Agricole S.A. powierzyło promocję przekazu znanemu na całym świecie aktorowi, Seanowi Connery"emu. Kampania, której twórcą jest agencja reklamowa ASAP (Aubert Storch Associés Partenaires) prowadzona będzie w telewizji, internecie oraz prasie i zostanie pokazana w dwóch następujących po sobie odsłonach: 23 listopada - 19 grudnia 2009 r. oraz 18 stycznia - 14 marca 2010 r.