Crédit Agricole wyróżniony Marką Wysokiej Reputacji

Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” ogłosiła laureatów tegorocznej edycji badania reputacji osób, marek i firm. Tytuł Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand 2016 zdobyła marka Crédit Agricole.

Nagrodę dla marki Crédit Agricole przyznano na podstawie wyników badania reputacji, które zostało przeprowadzone w kwietniu br. przez Dom Badawczy Maison na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna. Tegoroczna próba liczyła ponad 8000 polskich konsumentów znających daną markę lub firmę, w wieku od 15 lat wzwyż. Łącznie przebadano reputację 213 marek i firm w 22 kategoriach produktów i usług.

W badaniu respondenci oceniali: zaufanie do marki, referencję (lojalność wobec marki), atmosferę medialną towarzyszącą marce, zaangażowanie społeczne (CSR) oraz wizerunek marki (firmy) jako pracodawcy. Autorką metodologii badania reputacji Premium Brand jest prof. UW Dominika Maison, ekspert w dziedzinie badań rynkowych i społecznych

.

Tytuł Marki Wysokiej Reputacji to nie jedyne wyróżnienie zdobyte ostatnio przez bank. Od października 2013 r. znajduje się on w pierwszej trójce banków uzyskujących najlepsze wyniki w badaniu jakości obsługi klienta przez infolinie bankowe. Credit Agricole już też od kilku lat konsekwentnie realizuje strategię banku bliskiego klientowi. Wierzy on, że zorientowanie na klienta i bliskie relacje z nim są fundamentem do dalszego rozwoju. Dlatego też szczególnie traktuje badania i rankingi dotyczące jakości obsługi. Jednocześnie sam bada poziom rekomendacji klienckich, świadczący m.in. o satysfakcji z jego usług.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTube Facebook