W LUKAS Banku kultura cenniejsza niż złoto
LUKAS Bank zwyciężył w konkursie "Sztuka cenniejsza niż złoto" organizowanym przez Narodowy Bank Polski i fundację Commitment to Europe.
Program LUKultura LUKAS Banku okazał się najlepszy w kategorii prokulturalna polityka wewnętrzna. Realizowany jest on w LUKAS Banku od 2007 roku i obejmuje 7 projektów: ofertę kulturalną dla pracowników, publikowanie wywiadów z reprezentantami kultury na intranecie, spektakl jasełkowy reżyserowany przez aktora Konrada Kujawskiego, w którym udział wzięli pracownicy firmy, dział Poleć Kulturalnie w wewnętrznym magazynie "Kwartalnik", konkursy dla pracowników m.in. związane z kulturą Francji, informacje o kulturze i sztuce umieszczane na firmowym intranecie oraz promowanie wśród pracowników sponsorowanych przez LUKAS Bank wydarzeń kulturalnych.
Rozdanie nagród odbyło się 26 listopada w Warszawie. Nagrodę Prezesa Narodowego Banku Polskiego odebrała Izabela Mościcka, dyrektor Departament Public Relations LUKAS Banku. - Poprzez aktywne informowanie pracowników o kulturze oraz zachęcanie ich do aktywnego w niej udziału dbamy nie tylko o ich motywację i integrację, ale przede wszystkim o edukację. Zdajemy sobie też sprawę, że często sama informacja nie jest wystarczająca, a kluczem do efektywnej komunikacji z pracownikami jest ciekawa forma i zaangażowanie wszystkich w jej współtworzenie - wyjaśnia Izabela Mościcka.
Konkurs skierowany jest do branży finansowej. Ma na celu wyróżnienie partnerskiej współpracy sztuki i biznesu. Do rywalizacji zakwalifikowano zgłoszenia 23 instytucji finansowych, które zaprezentowały 32 projekty.