Klienci LUKAS Banku wspierają jeże

LUKAS Bank rozpoczął kampanię "Kto oszczędza na papierze, ten ratuje nasze jeże. Każdy klient, który zamieni wyciąg z papierowego na elektroniczny połowę jego kosztów za pośrednictwem LUKAS Banku przekaże Polskiemu Stowarzyszeniu Ochrony Jeży "Nasze Jeże."

Kampania "Kto oszczędza na papierze, ten ratuje nasze jeże potrwa od 5 maja do 31 lipca. Dotyczy posiadaczy kart kredytowych Gold, Visa Silver, FURORA i Maxima PLUS. Klienci LUKAS Banku zostaną poinformowani o akcji na wyciągach oraz na banerach umieszczonych na stronach banku. Aby zmienić wyciąg z papierowego na elektroniczny, należy przyjść do placówki LUKAS Banku lub zadzwonić na LUKASlinię.

Przy okazji zachęcania klientów do przechodzenia na wyciąg elektroniczny bank postawił na współpracę z Polskim Stowarzyszeniem Ochrony Jeży "Nasze Jeże", które zajmuje się czynną ochroną jeży.

Decyzja o wsparciu tych sympatycznych mieszkańców lasów nie była dla banku trudna. -Zdecydowaliśmy się przeprowadzić akcję CSR przy okazji e-wyciągów, a jeże wybraliśmy dlatego, że są to bardzo pożyteczne zwierzęta, znajdujące się w Polsce pod ścisłą ochroną. Niestety pozbawione są one opieki wielkich organizacji ekologicznych. Wiele jeży ginie co roku pod kołami samochodów - mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Public Relations LUKAS Banku.

Akcje proekologiczne prowadzone w LUKAS Banku wspierane są hasłem "LUKAS Bank w trosce o zielony świat." Akcjonariusz LUKAS Banku, międzynarodowa grupa Crédit Agricole także wychodzi z wieloma podobnymi inicjatywami i jest światowym liderem w prowadzeniu działań związanych ze zrównoważonym rozwojem i społeczną odpowiedzialnością biznesu.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook