Drugie miejsce LUKAS Banku za jakość obsługi

LUKAS Bank zajął drugie miejsce w rankingu Godła Jakości Obsługi 2009. Jest to ranking firm, które zostały wybrane przez 200-tysięczną społeczność konsumentów portalu jakoscobslugi.pl jako najbardziej przyjazne klientom.

LUKAS Bank w kategorii banki zajął drugie miejsce. Miejsce w rankingu było wypadkową ocen poszczególnych obszarów ocen dokonanych przez konsumentów, m.in. organizacji i czasu obsługi, wiedzy i kompetencji personelu, zachowania i wyglądu pracowników, oferty. Podobnie jak w roku ubiegłym w wyniku ocen zgłoszonych przez konsumentów, jak również szczegółowych analiz treści poszczególnych obserwacji i komentarzy wyłoniono 100 firm zapewniających najlepszą jakość obsługi. Firmy te otrzymują Godło Jakości Obsługi 2009.

Wybrane firmy to organizacje prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich obszarach jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi. Statuetka została wręczona podczas Gali zorganizowanej z okazji Międzynarodowego Dnia Konsumenta. W imieniu LUKAS Banku odebrał ją Bogusz Niewiadomski, dyrektor Makroregionu Północno-Wschodniego.

Jak podkreślają organizatorzy tego rankingu jego wyjątkowość polega na tym, że po raz pierwszy głos oddano samym konsumentom. Wybór wyróżnionych firm należał do klientów - nie był zatem wynikiem analiz ekonomistów, ocen ekspertów i specjalistów branżowych. Każdy klient po przejściu przez proces rejestracji w portalu www.jakoscobslugi.pl, mógł zgłosić własną obserwację jakości obsługi na temat dowolnej firmy bądź instytucji, a jego opinia wpływała na wyniki programu i była publikowana w portalu. Ruszyła już kolejna edycja programu.

Zobacz także

Poznaj Credit Agricole Bank Polska
YouTubeFacebook